۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۲

فرمانده انتظامی زیرکوه خبر داد؛

دپوی تریاک در منزل قاچاقچی در زیرکوه

دپوی تریاک در منزل قاچاقچی در زیرکوه

بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه از کشف ۸۰ کیلوگرم تریاک دپو شده در یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی سلمانی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه با دریافت اخباری مبنی بر اینکه یک قاچاقچی مواد مخدر، محموله تریاک را در منزلی واقع در شهرستان زیرکوه دپو کرده است که موضوع پیگیری و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران محل دپوی مواد مخدر را شناسایی و تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام شدند که پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از منزل مسکونی، ۸۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه افزود: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سلمانی با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود؛ از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین هم از کشف ۳۵ کیلوگرم تریاک و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد.

سرهنگ علیرضا فولادی اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی شهید غلامی شهرستان قاین در هنگام کنترل خودروها عبوری به یک دستگاه خودروی سواری سمند مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۳۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ فولادی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6247340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha